Home » Referenties » Paul van de Vecht – Brivec
Paul van de Vecht
Brivec

Brivec is een succesvol ontwikkelaar en belegger in vastgoed. Veel projecten worden ontwikkeld voor de eigen beleggingsportefeuille. Opvallend aan de werkwijze van Brivec is het contact met de huurders van hun kantoren en panden. De organisatie hecht een groot belang aan een open relatie met huurders, waarbij korte lijnen, aandacht en betrokkenheid centraal staan. Paul van de Vecht van Brivec: “We zijn veel op weg en willen ook op locatie, in de panden die we verhuren, bij onze bestanden en afspraken kunnen. Tijdens het persoonlijke contact met huurders willen we alle gegevens bij de hand hebben, ongeacht waar je bent.”.

Die nieuwe manier van werken moest eenvoudig zijn

Slim (samen)werken

Brivec heeft bovendien een flinke groei doorgemaakt en zag het aantal medewerkers verdubbelen. Ook daarom was er behoefte aan een nieuwe manier van (samen)werken. “We hebben als doel gesteld dat we binnen onze organisatie slim willen samenwerken aan informatie om zo onze klanten beter van dienst te kunnen zijn. yellow arrow heeft onze organisatie geholpen dat doel te bereiken”, zegt Paul. “Met een aantal gerichte oplossingen uit de Microsoft Office 365 suite zijn we nu veel flexibeler. We kunnen overal, altijd en met ieder apparaat bij onze bestanden en dat op een veilige manier. Zo kunnen we per medewerker de toegang tot bestanden reguleren dankzij het uitgebreide rechtenmanagement.”.

 

Toekomstbestendig

“We hebben bewust gekozen voor het Office 365 platform omdat we een stabiele en schaalbare basis zochten. Hiermee zijn we klaar voor de mogelijkheden van de toekomst, applicaties kunnen gemakkelijk worden toegevoegd. We hebben net zo bewust gekozen voor yellow arrow. Een andere partij doet de hardware van onze ICT maar wij vinden het prettiger om voor de software een expert als yellow arrow in te zetten. Korte lijntjes vinden we belangrijk bij een ICT-bedrijf. Als we bellen, praten we direct met een specialist en hoeven we ons probleem niet eerst aan een eerstelijns servicemedewerker uit te leggen. Het snelle contact waarderen we erg, precies zoals we zelf ook zakendoen.”

 

Toegepaste oplossingen uit de Office 365 suite:
E-mail: Exchange Online;
Document management systeem: SharePoint Online;
Persoonlijke opslag: OneDrive voor Bedrijven;
Directe communicatie/online vergaderingen: Skype voor Bedrijven.

Gratis advies

Wij lichten je organisatie door en presenteren kansen en gevaren. Gratis, maar dus zeker niet voor niks.

Ik wil de gratis scan

Ik bel je terug

Direct telefonisch je vragen beantwoord krijgen? Laat je telefoonnummer achter, ik bel je zo snel mogelijk terug.