VoIP: gewoon even een belletje doen
Tegenwoordig appen, mailen en chatten we de hele dag door. Maar telefonie blijft een van de communicatiemiddelen die beschikbaar moet blijven op een moderne digitale werkplek. Dat betekent niet dat er niets verandert! Een fysiek toestel heb je vaak niet meer nodig. VoIP-software is genoeg – en bellen doe je gewoon vanuit je browser. Nee, dat is niet ouderwets. VoIP heeft ontzettend veel voordelen. ‘t Zit ‘m in de combinatie. Geloof ons.
Plan een demoVoIPGRID als betrouwbaar platform
VoIP-telefonie staat voor ‘voice over IP’: bellen via het publieke netwerk. Internet dus. Dit is iets anders dan bellen via WhatsApp, waarbij geen eigen VoIP-centrale gebruikt wordt. Wij maken gebruik van het VoIPGRID-platform, dat overigens ook perfect integreert met Microsoft Teams.
Voordelen van VoIP
op een rijtje
Met onze VoIP-oplossing heb je geen enkel excuus meer om níet bereikbaar te zijn. De oplossing stelt je in staat om altijd en overal te bellen en gebeld te kunnen worden. Vanaf je smartphone, je desktop/ laptop of gewoon vanaf dat fijne bureautoestel. Wil je even niet bereikbaar zijn? Dan is dat net zo eenvoudig in te stellen. De bereikbaarheid van je organisatie is namelijk helemaal op maat in te richten. Voor zowel de kleine organisatie als het mega callcenter.
Kies maar. Compleet of op maat
Voor een vast bedrag per maand de meest gebruikte functionaliteiten beschikbaar. Geen verrassingen meer wat belkosten betreft.
Toch specifieke functies nodig of eisen die verder gaan dan standaard? Geen probleem. Met de maatwerk-oplossing heb je alle touwtjes in handen.
VoIPGRID partner
Wij gaan voor het hoogst haalbare. Altijd. Wij hebben dan ook de hoogst haalbare partnerstatus bij VoIPGRID. Wij hebben directe ondersteuning van VoIPGRID. Of het nu gaat om technische ondersteuning of salesondersteuning, samen gaan we voor het beste resultaat voor onze klanten.
Integreer op een eenvoudige manier met je CRM-oplossing. Zo krijg je direct de klantinformatie in beeld bij een inkomende oproep. Sla eventueel gesprekken op bij de klant.
Bepaal aan de hand van bijvoorbeeld afdelingen bij welke collega's de telefoon over moet gaan en wat er moet gebeuren als zij niet opnemen.
Stem je bereikbaarheid af met de openingstijden van je organisatie.
Geef de beller de mogelijkheid om in één keer bij de juiste afdeling of persoon terecht te komen.
Stel per nummer of afdeling een wachtrij in, zodat bellers niet afgekapt worden.
Pas netnummer of postcoderoutering toe, zodat bellers meteen bij de juiste vestiging uitkomen.