-
Ondersteuning

Technisch en vooral strategisch

Ook als we klaar zijn met een project, ben je nog niet van ons af. En dat is geen dreigement, maar een belofte: onze yellowGIDS-dienst. Deze ondersteuningsdienst hebben wij voor moderne werkplek, apps en data oplossingen.

Voor yellow arrow stopt het niet na een succesvolle oplevering van onze oplossingen. We zorgen dat alles optimaal blijft werken en gaan door met innoveren.

Want alleen door continu te innoveren, behoud je je voorsprong. Daarom willen wij jouw gids blijven.

 

_LDJ3030
Samenwerken

Een verlengstuk van je eigen organisatie

Vanuit onze servicedesk helpen wij incidenten op te lossen of wijzigingen door te voeren, maar jij beslist zelf wanneer yellow arrow hierbij moet ondersteunen. 

Samen met jou kijken we naar de actuele vraagstukken in je organisatie. Die toetsen we vervolgens en vertalen we naar functionele toepassingen. We analyseren het gebruik van IT-diensten en kijken of er misschien gebieden onderbelicht zijn of niet ingezet worden. De echte waarde zit namelijk in het gebruik door medewerkers. Laten we het zo of gaan we ook de ongebruikte functionaliteiten inzetten? Op deze manier zorgen we dat IT-middelen de juiste dingen doen en nieuwe kansen gepakt worden.

_LDJ3453
Breken met gewoontes

Je krijgt het 3 keer anders

Wij zijn een no-nonsense IT-bedrijf dat de taal van jouw organisatie spreekt. Wij adviseren graag hoe onze klanten technologie kunnen inzetten voor meer rendement. Wij zijn wel rebels, maar we spreken netjes met twee woorden. Dat vinden wij ‘van nu’. Onze klanten waarderen ons niet voor niets met een 9. 

_LDJ3245

Stilstand is achteruitgang 

Als technologie niet functioneert, doet dat je organisatie pijn. Er zijn genoeg verzachtende omstandigheden te bedenken, maar wat ga je ertegen doen? En waar ga je beginnen? 

  • Toepassingen die niet werken
  • Onveilige systemen
  • Gefrustreerde gebruikers
Totaal

Bekijk onze diensten

We bieden de ideale combinatie van ondersteuning bij problemen, het beheer van de bestaande omgeving én verkenning van nieuwe functionele mogelijkheden. Ondersteuning dus op technische en strategisch niveau. Een yellowGIDS dienst is vandaag af te sluiten en morgen weer op te zeggen. We sturen niet op SLA-parameters, want sla is om te eten. Nee, wij sturen op tevredenheidscijfers. En daarmee maken we het verschil!

Tim
“Als jij ons vertelt waar je heen wilt met jouw organisatie, dan selecteren wij wel de oplossingen die ondersteunen bij het bereiken van dat doel. Helder en onafhankelijk.”
Tim Krijgsman
ondersteunt klanten vanaf de eerste minuut

Geen gedoe. In vijf stappen naar succes

Ontdek wie we zijn

Je bent in goed gezelschap

Digitale vooruitgang is waar we het uiteindelijk allemaal voor doen. Het is mooi om te zien dat dat nog lukt ook. Onze klanten vertellen het je graag.

Bronnen waar je wat aan hebt.

Klaar om aan de slag te gaan?
Vertel ons waar je heen wilt met jouw organisatie, dan selecteren wij de oplossingen. Helder en onafhankelijk.