Technisch en vooral strategisch
Ook als we klaar zijn met een project, ben je nog niet van ons af. En dat is geen dreigement, maar een belofte: onze yellowGIDS-dienst. Deze ondersteuningsdienst hebben wij voor moderne werkplek, apps en data oplossingen.
Voor yellow arrow stopt het niet na een succesvolle oplevering van onze oplossingen. We zorgen dat alles optimaal blijft werken en gaan door met innoveren.
Want alleen door continu te innoveren, behoud je je voorsprong. Daarom willen wij jouw gids blijven.
Een verlengstuk van je eigen organisatie
Vanuit onze servicedesk helpen wij incidenten op te lossen of wijzigingen door te voeren, maar jij beslist zelf wanneer yellow arrow hierbij moet ondersteunen.
Samen met jou kijken we naar de actuele vraagstukken in je organisatie. Die toetsen we vervolgens en vertalen we naar functionele toepassingen. We analyseren het gebruik van IT-diensten en kijken of er misschien gebieden onderbelicht zijn of niet ingezet worden. De echte waarde zit namelijk in het gebruik door medewerkers. Laten we het zo of gaan we ook de ongebruikte functionaliteiten inzetten? Op deze manier zorgen we dat IT-middelen de juiste dingen doen en nieuwe kansen gepakt worden.
Je krijgt het 3 keer anders
Wij zijn een no-nonsense IT-bedrijf dat de taal van jouw organisatie spreekt. Wij adviseren graag hoe onze klanten technologie kunnen inzetten voor meer rendement. Wij zijn wel rebels, maar we spreken netjes met twee woorden. Dat vinden wij ‘van nu’. Onze klanten waarderen ons niet voor niets met een 9.
Geen SLA, toch support op maat
Je zit niet vast aan contracten
Stilstand is achteruitgang
Als technologie niet functioneert, doet dat je organisatie pijn. Er zijn genoeg verzachtende omstandigheden te bedenken, maar wat ga je ertegen doen? En waar ga je beginnen?
- Toepassingen die niet werken
- Onveilige systemen
- Gefrustreerde gebruikers
Bekijk onze diensten
We bieden de ideale combinatie van ondersteuning bij problemen, het beheer van de bestaande omgeving én verkenning van nieuwe functionele mogelijkheden. Ondersteuning dus op technische en strategisch niveau. Een yellowGIDS dienst is vandaag af te sluiten en morgen weer op te zeggen. We sturen niet op SLA-parameters, want sla is om te eten. Nee, wij sturen op tevredenheidscijfers. En daarmee maken we het verschil!
Onze ondersteuningsdienst voor al onze moderne werkplek-oplossingen. Van maximale technische en strategische ondersteuning tot een minimale variant. Alles vanuit onze eigen servicedesk.
Onze ondersteuningsdienst voor Microsoft data platformen en data producten. Of het nu gaat om ondersteuning bij het maken van Power BI dashboards of het beheren van een volledig data platform. Onze servicedesk staat klaar.
Microsoft Power Apps en bijbehorende Power Automate stromen ontstaan soms sneller dan je als organisatie in de gaten hebt. Door de eenvoud en de grote kracht van het platform zien we het meer en meer toegepast worden. Maar het beheren hiervan is nog wel eens een ondergeschoven kindje... Niet als yellow arrow het doet.
Geen gedoe. In vijf stappen naar succes
Wat gaat goed, wat gaat slecht en wat gaat niet? Onze ervaring leert dat de pijnpunten ineens heel ergens anders liggen als je op de juiste plekken duwt.
Goed advies is niet zomaar een mening. Onze raad is berekend, gestaafd en onderbouwd: een fundament voor goede beslissingen – aan jou om ze te nemen.
Laat het maar aan yellow arrow over om de weg te wijzen. Stap voor stap, met de valkuilen in kaart, plannen wij de route naar meer rendement.
We implementeren de techniek en begeleiden de gebruikers. Uiteindelijk zijn het jouw mensen die weer optimaal van waarde zijn voor de organisatie.
Al dat moois dat voor je klaarstaat, wil je op de juiste manier gebruiken. Daarom zorgen we dat jij en je mensen weten wat ze aan hun toepassingen hebben en dat ook uitdragen.
Je bent in goed gezelschap
Digitale vooruitgang is waar we het uiteindelijk allemaal voor doen. Het is mooi om te zien dat dat nog lukt ook. Onze klanten vertellen het je graag.